perjantai 4. syyskuuta 2015

Viikkopläjäys

Taas on vilahtanut pari viikkoa ja blogi on elänyt varjossa, kuitenkin näiden viikkojen ajan oon ollu hirveen kiireinen ja nyt päätän kertoa siitä teillekkin!

Pari vikkoa sitten alko koulut, ihan kivaa oli taas päästä kavereiden kanssa juoruilemaan. Koulu alkaa joka päivä 8.20 ja loppuu 13.30, ihan kivoja päiviä siis.

Kuukauden kohokohta oli viikon reissu Portugaliin tarkennettuna Maderairalle Funchaliin. siellä oli ihanan lämmintä (joku 25-35 astetta) Yhtenä iltana tuli tihkusadetta mutta muuten on ollut lämmintä ja aurinkoista! Siellä oli hirveesti sisiliskoja jotka uskaltautu jopa mahan päälle :D Muut maisto jopa banaani, kiivi, mango pitsaa, sinä päivänä mä jäin hotellille kun mulla oli hirveen huono olo, selkä oli tajuttomen kipeä ja olo oli muutenkin vähän matala. Kaikkea kivaa tuli tehtyä sielläkin!

Oon käyny niin useesti kun pystyn tallilla auttelemassa Tanjaa. Kepsulla en oo hirveesti menny hetkeen. Ilmoittauduin myös estekilpailuihin, yllätys yllätys Kepsulla. Meidän ekat kisat! Vähän hermostuttaa kun en ollenkaan tiedä mitä tapahtuu, oon tosi innoissani vaikka osallistuinkin vaan ristikkoon ja 50cm luokkaan, mutta hei. Eikö sekin oo suoritus? OOn enemmän kouluratsastaja kun esteratsastaja joten mua vähän jänskättää puoln vuoden tauon jälkeen hypätä! Lauantaina siis kisat, nyt tänään (perjantai 3.9) lähdetään tyttöjen kanssa tallille valmistelemaan, kannetaan  puomeja varastosta ja muutenkin häslätään siellä. Huomenna tulossa video kisapäivästä tubeen! Käykäähän tsekkaamassa se ja käykää myös kurkkaamassa kanavaa--->Arna Marie

Lopuksi vielä sekalaisia kuvia!
Lennolta

Lähellä oli vanha linna

Funchal


Lisää kuvateksti




Sophia&Galia
Tanjan pyynnöstä otettu kuva!